SuperJet™

Vesijettien maailman legenda vain kilpakäyttöön!

Kuski ja tarunhohtoinen kone täysin sopusoinnussa. Kuin yhtä toistensa ja veden kanssa. Siinä on kilpailumenestyksen salaisuus.

Kilpa-ajon maailmassa jalostuneen kaksitahtimoottorin vaikuttava teho ja kiihtyvyys yhdistyvät sulavalinjaiseen huippukevyeen runkoon. SuperJetin tavaramerkkeinä ovat ylivertainen ketteryys ja hallittavuus. SuperJetillä on paremmat kääntyvyysominaisuudet kuin kilpailijoilla, sillä se pureutuu syvemmälle veteen ja pystyy kääntymään tiukemmin.

Ainutlaatuinen ergonominen muotoilu ja jousikevennetty ohjauspuomi ja ohjaustanko saavat kuskin nojaamaan luonnollisesti eteenpäin ajoasennossa, joka on ihanteellinen kilpailussa. SuperJet on valmiina ja odottaa sinua. Huomaa kuitenkin, että SuperJet-mallia myydään vain suljetuilla radoilla ajoa ja kilpakäyttöä varten.

Yksityiskohdat

  • Myydään vain suljetuilla radoilla ajoa ja kilpakäyttöä varten
  • Erittäin suorituskykyinen 2-sylinterinen 2-tahtimoottori
  • Kevytrakenteinen, syvälaitainen runko, jossa leveä etuosa
  • 144 mm:n Hyper-Flow-pumppu ja säädettävä ohjaussuutin
  • Kilparadoilta saatuun kokemukseen perustuva impelleri ruostumatonta terästä
  • Lyhyempi jousikevennetty ohjauspuomi
  • Optimoitu pumpun ja plaanilevyn sijainti
  • Elektronisesti hallittu sytytyksen ajoitus
  • Automaattinen pilssijärjestelmä
  • Yamahan kiertohuuhtelujärjestelmä
  • Korroosionestojärjestelmä
  • Luistamaton pehmustettu jalkakaukalo

Tekniset tiedot

Moottori

Moottorin tyyppi 2-sylinterinen, 2-tahtinen
Ahdin
Sylinterin tilavuus 701cc
Sylinterin mitat 81,0 mm x 68,0 mm
Puristussuhde 7,2 : 1
Jäähdytysjärjestelmä Vesijäähdytetty
Pumpun tyyppi 144 mm Axial Flow
Polttoaine Lyijytön bensiini
Fuel supply system Mikuni BN38 -kaasutin x 2
Polttoainesäiliön tilavuus 18,0 Litraa
Öljysäiliön tilavuus

Mitat

Pituus 2,24 m
Leveys 0,68 m
Korkeus 0,66 m
Kuivapaino (kg) 139 kg

ominaisuudet

Kuormakapasiteetti
Henkilömäärä 1 hengen

 

Suuren suorituskyvyn kaksitahtimoottori

Suuren suorituskyvyn kaksitahtimoottori

SuperJet saa tehonsa erittäin suorituskykyisestä kaksisylinteristä 701 kuution Yamaha-moottorista. Kaksi 38 mm:n Mikuni®-kaasutinta syöttävät tätä maailmanluokan voimanpesää ja tarjoavat erinomaisen kaasuunvastaavuuden koko kierroslukualueella. Kiertohuuhtelujärjestelmä auttaa jakamaan polttoaineen ja ilman seoksen tasaisesti. Tuloksena on parempi palaminen, suorituskyky ja polttoainetalous.

Kevytrakenteinen, syvälaitainen runko, jossa leveä etuosa

Kevytrakenteinen, syvälaitainen runko, jossa leveä etuosa

SuperJetin runko on suunniteltu tasapainoiseksi kokonaisratkaisuksi niin tiukkoja käännöksiä kuin nopeaa suoraa ajoa silmällä pitäen. Kevytrakenteiseen ja syvälaitaiseen runkoon on muotoiltu takavakaimet. Ne sijaitsevat totuttua edempänä ja lisäävät siten rungon märkäpintaa. Tämän ansiosta SuperJet kääntyy helpommin ja on vakaampi ajaa.

Optimoitu pumpun ja plaanilevyn sijainti

Optimoitu pumpun ja plaanilevyn sijainti

Dynaamisen vakauden ja suoran ajon suorituskyvyn parantamiseksi rungon rajallisessa tilassa plaanilevyä on siirretty rungossa taaemmaksi. Näin vesilinjasta on saatu pitempi. Myös pumppu on takana, minkä ansiosta se toimii vakaasti voimakkaassakin aallokossa.

Hyper-Flow-pumppu ja säädettävä ohjaussuutin

Hyper-Flow-pumppu ja säädettävä ohjaussuutin

SuperJetin 144 mm:n Hyper-Flow-pumppu on suunniteltu maksimoimaan veden virtaus. Pumpun rakenne mahdollistaa erinomaisen pureutuvuuden ja tasaisen kiihtyvyyden.

Kilparadoilta saatuun kokemukseen perustuva impelleri ruostumatonta terästä

Kilparadoilta saatuun kokemukseen perustuva impelleri ruostumatonta terästä

SuperJetin teräsimpelleri on kehitetty kilpa-ajajilta saadun palautteen pohjalta. Tehokkaan ja suorituskykyisen rakenteen toteutuksessa hyödynnettiin nesteanalyysitekniikkaa. Tulokseksi saatiin impelleri, jonka kiihtyvyys ja nopeus ovat vertaansa vailla.

Jousitettu ohjauspuomi

Jousitettu ohjauspuomi

Jousitettu ohjauspuomi ja kahvat on erityisesti suunniteltu mahdollistamaan ajoasento, jossa saat kaiken irti SuperJetistä – koneesta, joka on tehty voittamaan. Ajoasennossa kuski nojaa eteenpäin. Ammattikuskien suosima asento on kilpa-ajossa ihanteellinen.